Wat wil jij als bedrijf uitstralen?
Het is belangrijk om van tevoren te weten wat je als bedrijf wil gaan uitstralen en voor welke doelgroep. Alleen een sterke (merk) naam is vaak niet voldoende, je wilt namelijk ook een bepaalde gevoelswaarde meegeven die warmte en iets chique’s moet uitstralen of juist iets vrolijks met een speels karakter. Moet jouw portfolio bereikbaar zijn voor iedereen of is jouw dienst of product juist voor een selecte doelgroep. Deze zogenaamde huisstijl wil je dus eigenlijk ook verwerkt zien op jouw website. ZworkZ kan dat voor jou realiseren en de site precies zo neerzetten dat jouw portfolio die uitstraling krijgt zoals jij dat wil.
Waarmee helpt ZworkZ?
Kijk ook verder dan alleen de uitstraling van jouw website
ZworkZ kijkt niet alleen naar de uitstraling van de website maar ook naar de technische mogelijkheden van nu en in de toekomst. Een goed voorbeeld hiervan is dat jouw website met portfolio lekker loopt en dat er behoefte gaat ontstaan om een webshop te koppelen aan het bestaande portfolio. Of betalingen die niet meer contant maar via een PayPal of iDeal rekening kunnen worden voldaan. Zo zijn er natuurlijk tal van voorbeelden. Uiteraard zijn jouw suggesties meer dan welkom om van jouw site een top site te maken.
Waar kijkt ZworkZ dan naar?
Naamsbekendheid van jouw bedrijf
Alles draait om naamsbekendheid! Als jouw naam goed gepresenteerd word zal daar direct resultaat uit voortkomen. Het is daarom de kunst om goed vindbaar op internet te zijn bij zoekmachines zoals Google of Bing. ZworkZ zorgt ervoor dat de “goede” zoekwoorden uit de teksten op de pagina’s worden gehaald en deze worden opgenomen in de tabellen van zoekmachines. Deze zogenaamde SEO (Search Engine Optimalization) is zeer belangrijk voor de eerder genoemde vindbaarheid op internet en zal de naamsbekendheid vergroten.